Tuesday, September 25, 2018

Salon seudun ammattiopiston maailman matkailupäivä

Me järjestetään mun alan kanssa Salon amikseen maailman matkailupäivä, joka on suunnattu meijän opiskelijoille ja opettajille. Tapahtumassa me esitellään kaikki seitsemän maanosaa, joista ollaan valittu yksi maa, johon varsinaisesti keskitytään. Mun ryhmällä on Eurooppa ja maaksi valittiin Alankomaat. Ollaan etsitty maasta erilaisia tietoja, esimerkiksi tunnettuja henkilöitä, erilaisia faktoja ja musiikkia. Oon ehtiny osallistumaan vaan yhelle suunnittelutunnille, koska mulle on merkitty niin paljon muita tunteja niiden kanssa päällekkäin ja mun opettajat on ollut sitä mieltä, että mun on pitänyt mennä niille muille. En siks osaaa nyt kirjottaa asiasta paljon muuta. Blogi kirjoitettu tehtävän pohjalta. -Selja

No comments:

Post a Comment

Aktiivipoika Tatu Tuohimetsä

Jyväskyläläinen aktiivipoika tuli vierailulle PUC:een. Hän piti meille tiimien yhteistyötä parantavan päivän ja lounaalla kävimme Splizzeria...