Monday, September 24, 2018

Eka blogiteksti; Minä

Ey! Mun nimi on Selja. Oon 17-vuotias ja opiskelen Salon seudun ammattiopistossa matkailualalla. Teen tätä blogia opintojen ohessa ja kerron täällä aikalailla mun työssäoppimisista ja muusta, mitä täl alal teen. ~~ Mä harrastan teatterii, pianon-, kitaran- ja ukulelen soittoo, lauluu ja beatboxii. Sit mä tykkään kans kirjottaa biisei ja muit lyriikoita. Siin onki aikalail mun elämä, hups. ~~ Alotin opiskelut Salon seudun ammattiopistossa syksyllä 2017 hotelli., ravintola- ja catering-alalla, vaihdoin matkailualalle keväällä 2018. Kokkipuolella ollessani olin työssäoppimassa lounasravintola Lounarissa ja suoritin siellä asiakaspalvelun ja majoitus- ja ravitsemuspalveluissa toimimisen näytöt. Sittemmin, ku vaihoin matkailualalle olin kaks ja puol kuukautta työssäoppimassa Salon teatterissa, jossa suoritin matkailupalvelujen markkinointiviestinnän ja -tuotteistamisen näytöt. Valmistun mitä luultavimmin joko syksyllä 2019 tai keväällä 2020. Tästä tää alkaa! ~~ Mun yksityisempää elämää pääsee seuraamaan esimerkiks mun Instagramista nimellä @tselja ~~ -Selja Isojunno

No comments:

Post a Comment

Aktiivipoika Tatu Tuohimetsä

Jyväskyläläinen aktiivipoika tuli vierailulle PUC:een. Hän piti meille tiimien yhteistyötä parantavan päivän ja lounaalla kävimme Splizzeria...